offset
format: A2
ilość: 1000 egz
rok: 2010
Władza lubi kijek i marchewkę. Dla tych pokornych nagroda – stadion, dla drugich, tych co nie dają rady – kontener socjalny. Przygotowaliśmy kampanię plakatową o Mieście know-how. Pierwsze dwa plakaty już wiszą w mieście. Odsłaniamy to, czym władze nie chcą się pochwalić w spotach reklamowych.
Plakat „Chleba zamiast igrzysk”
Bez składu i ładu przegląd prasówki, głownie tej wokół plakatu.
Na temat samego problemu polityki socjalnej i mieszkaniowej (bo o tym tak naprawdę rzecz), więcej informacji znajdziecie na www.rozbrat.org
wtk:
http://www.rozbrat.org/video/zobaczfilm/76/filmy-z-mediow/wtk-kontenery-dla-ludzi-poznanski-problem
tvn:
http://www.youtube.com/watch?v=EpBWEQOWdG4&feature=channel_video_title
odpowiedz FA:
lawina artykułów i komentarzy:
http://www.rozbrat.org/publicystyka/kontrola-spoeczna/1883-putzen-machen
http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,1624,blaszany_oswiecim_z_miejskim_logo
http://www.epoznan.pl/news-news-23868-&
http://wolnemedia.net/media/co-jest-moralnie-obrzydliwe/
http://blubry.pl/index.php?article=8294&cleararea
http://www.noteskrytyka.salon24.pl/
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/553774,w-poznaniu-jak-w-dakocie-poludniowej.html